2017(e)ko abenduaren 1(a), ostirala

PASADEN ASTEARTEAN IRRATIRA JOAN GINEN

Jarduera hau gogotsu hartu zuten. Horregatik, beti bezala, haien ikuspuntutik kontatuko dugu:


Beste egunean (asteartean) eskolako irratira joan ginen eta hor Jorge, Estirekin eta Miguel Angelekin egon ginen. Nik berriak egin nituen Zoe eta Aneritzekin, baina zuzen ala oker ere egin genuen Goranerekin eta Arkaitzekin, Ekaitz ez zelako etorri.
Oso ondo pasatu genuen!!!!!!!!!
(Iria)

 Asteartean irratia egin genuen. Eta Esti, Jorge eta Miguel Angel han zeuden. Oso ondo pasatu genuen, egon ziren: txisteak, zuzen ala oker, asmakizunak, txoko berdea, nor da nor, menua, urtebetetzea, berriak eta agurra. Eta 2017 abenduaren 1ean entzun genuen.
(Ian eta Kirian)


Asteartean menua tokatu zitzaidan egitea irratirako. Luciarekin egin nuen. Irratia egin nuen, 5D3ko ikasleekin eta Jorge, Miguel Angelekin eta Estirekin.  
(Cristian).

Asteartean irratia grabatu genuen. Esti, Miguel Angel eta Jorgerekin igo ginen irratira eta oso oso ondo pasatu genuen. Nik aurkezpena eta agurra egin nuen.  Aurkezpena egin nuen Wujoud eta Adhararekin. Agurra Lucía eta Adhararekin. Nik errepikatu nahi dut!!!  (Unai).

Pasaden asteartean joan ginen irratia egitera eta oso ondo pasatu genuen denok. Eta nik egin nituen bi gauza: menua eta agurra. Menua egin nuen Cristianekin eta agurra egin nuen Adhara eta Unairekin.
(Lucía).

Duela 3 egun egin genuen irratia eta oso ondo atera zen. Oso ondo pasatu genuen. Guk irratia egiten genuen bitartean Jorgek argazkiak eta bideoak egiten zituen. Irratiko atalak ziren: menua, urtebetetzea, nor da nor, zuzen ala oker, txisteak, txoko berdea, agurra...
(Onintze)

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Eskola salbatu nahi dugu!!